تاریخ : یک شنبه 20 دی 1394
نویسنده : mohammad

سه پکیج استیکر از سه سریال تلویزیونی معروف و برای شما دوستان آماده کردیم که در زیر میتوانید به تلگرام خود اضافه کنید.

برای اضافه کردن بر روی عکس یا لینک کلیک کنید و سپس اد کنید.

 

1 - The Walking Dead

 

https://telegram.me/addstickers/Walking_Dead


 

2- Game Of Thrones

https://telegram.me/addstickers/GameOfThrone


 

3- Friends

https://telegram.me/addstickers/friendsstickers

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نویسنده : mohammad

هنرنمایی با شکست نور

 

هنرمند بریتانیایی “کریس وود” با استفاده از دو عنصر ساده نقاشی های جالبی را درست کرده است. این هنرمند برای خلق هر کدام از این تصاویر تنها از شیشه و نور استفاده کرده و با کمک قوانین فیزیک نقاشی های جالبی را خلق کرده است.

این هنرمند در زمینه نقاشی با رنگ روغن مهارت خاصی دارد ولی این بار از شیشه های کوچک و رنگارنگ برای کارش استفاده کرده است. او با قرار دادن شیشه ها در نقاط خاص تابش نور را هدایت کرده و الگوهای جالبی را به وجود آورده است.

این هنرمند کار با شیشه ها را بسیار سخت دانسته است و می گوید که در این راه چندین بار مجروح شده است که برخی از آن ها بسیار عمیق بوده اند و نیازمند بخیه شده است. او همچنین می گوید نوع تابش در خلق هر تصویر بسیار مهم است که نیازمند تمرکز بالایی است.

Chris-Wood-glass هنرنمایی با نور Chris-Wood-glass3 هنرنمایی با شکست نور Chris-Wood-glass6


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نویسنده : mohammad

آموزش خواستگاري كردن…!!!

 

چگونه پیشنهاد ازدواج دهیم ؟!!!

 

پیشنهاد ازدواج دادن بی شک یکی از مهمترین و بزرگترین گامهایی میباشد که تا به حال برداشته اید. شما خواهان آن هـستـید که در آن لحظه همه چیز عالی و بـه بـهتـریـن نحو پیش رود و از آن مهمتر که میخواهید پاسخ وی مثبت بـاشـد! ایـن نکـات را هــنگام دادن پیشنهاد ازدواج مد نظر قرار دهید تا شانس موفقیت شما افزایش یابد:
۱- مطمئن گردید که فرد مناسبی را برگزیده اید: واضح است نه! امــا حـقـیقت امر آن است که ازدواج چیزی نیست که بخواهید بـخاطـر انــگیــزه هــای آنــی وارد آن گردید. ممکن است شما دیوانه وار همدیگر را دوست داشته باشید اما اگر هــمسرتان خواهان فرزند باشد اما شما نه، ازدواج شما قطعا زیاد دوام نخواهد آورد و یا آنکه ارزشهای شما با ارزشهای همسرتان متفاوت باشد. اگر در مورد فردی که میخواهید با وی ازدواج کنید تردید دارید، بهتر است بیشتر درباره آن بیاندیشید.

۲- مطمئن شوید هر دوی شما آمادگی دارید: پیـش از آنـکه پیـشنهاد ازدواج دهید درباره آن که در زندگی بدنبال چه اهدافی میباشید، حتــی اهداف ۵۰ سال آینده خود با یکدیگر صحبت کنید. هر چه بیشتر بــا یـکدیگر در مــورد آن چـه بــرای شـما حائز اهمیت میباشد گفتگو کنید بیشتر متوجه آن میگردید که آیا با یکدیگر تفاهم و سازگــاری داریـد یــا خیر. همچنین باید از لحاظ مالی آمادگی داشته باشید. اگر شما قادر نیستــیـد کــه مخارج خود را تامین کنید، بهتر است نامزدی خود را به تعویق بیاندازید.

۳- از پدر و مادر وی اجازه بگیریـد: شـما ابـتـدا باید بدانید که آیا اگر پـیش از ازدواج با پدر و مادر وی مشورت کرده و اجازه بخواهید، آنها را خوشنود میسازد یا خیر. ایـن نـکته شـایـد عـجیـب بـــنظر آید اما شما که نمی خـواهید پـدر زن و مادر همسر آیـنـده خود را برنجانید؟ این عمل برای آنکه دلشان را بدست بیاورید بسیار موثر خواهد بود.

۴- بطریقی پیشنهاد بدهید که خوشایند وی باشد: به پیـشنهاد ازدواج هـمچون یک هدیه به بانوی زندگی خود بنگرید. آن را بـطریقـی طـرح ریزی کنید که باب میل و سلیقه وی بوده و مطابق با شخصیتش باشد. آیا وی رومـانتـیـک اسـت و یـا اهـل تـفریح و شوخ طبعی؟ آیا میل دارد بطور محرمانه از وی خواستـگـاری کنـیـد و یا روی دیــوار درخـواست خود را بنوسید؟

۵- در باره هدیه دادن به وی تصمیم بگیرید: بـرای دختـرهـا و زنـان هیچ چیز مبهوت کننده تر از یک هدیه غیر منتظره و غافلگیر کننده حلقه برلیان نمی بـاشد. امـا اگـر تـوان مالی شما اجازه این کار را به شما نمیدهد، برای یک حلقه مناسب بودجه شما کفایت میکند. اما حتما پیش از آنکه حلقه را خریداری کنید از نوع سلیـقه وی اطلاع یابـید. ایـن کار را میتوانید با سوال کردن از دوستان و یا خانواده وی و یـا مشـاهـده نوع جواهرآلاتی که وی استفاده می کند انجام دهید. اما بسیاری از دختران تـمایـل دارند هنگام انتخاب حلقه خودشان حضور داشته باشند. بهرحال باید به خواسته های وی احترام بگذارید.

۶- مطمئن گردید پاسخ وی مثبت میباشد: هنگامیکه پیشنهاد ازدواج میدهید، بـاید مطمئن باشید که پاسخ وی ”بله” خواهد بود. شما میباست از قبـل در مــورد ازدواج بـه انــدازه کافی صحبت کرده و کــامـــلا از آن چه طرف مقابل از یک شریک زندگی بلند مدت انتظار دارد، آگاهی یافته باشید. درست است که میخواهید پیشنهاد ازدواج شــما برای او سورپریز باشد اما نباید بی مقدمه دست به این کار بزنید.

۷- افراد زیادی را از قصد و تصمیم خود آگاه نسازید: شـما مـمکن اسـت وسوسه شوید که قصد خود را با دوستان و خانواده خود در میان بگذارید. امـا عـاقلانه تر آن است که این خبر را تنها با یکی دو تا ازدوستان و یا نزدیکان صمیـمــی خود در میان گذاشته و به آنها اطمینان داشته باشید که رازدار و محرم اسرار شما میباشند.

۸- پیشنهاد خود را از حفظ نکنید: صرفنـظر از آنـکه کـجـا و چــگـونــه پــیشنهاد ازدواج می دهــید، باید آن با نهایت صداقت و ابراز عشق حقیقی شما نسبـت بـه وی هـمــراه باشد. از قبل در مورد حرفهایی که میخواهید به او بـزنــید یادداشت بردارید اما دقیقا آنها را از بر نکنید. در آن لحظه به وی بگویید که چرا وی یـک فرد استـثـنایی بـوده و چـرا شما خواهان آن میباشید که باقی عمر خود را با وی سپری کنید. بـایـد جملات شما از دلتان برآید او میخواهد با یک مرد ازدواج کند و نه یک ربات!

۹- مکان و زمان مناسب را بیابید: مکانی کـه پیـشـنهاد ازدواج مـی دهـید می تواند: رسـتوران، پارک، سینما و یا لب دریا باشد.اما بهتر است مکانی انتخاب گردد کــه بــرای هر دوی شما خاطره انگیز بوده و شما را به یاد خاطرات گذشته بیندازد. فـاکتور زمان نیز بسیار مهم می بـاشــد اگر وی شرایط سختی را سپری می کند، اگر خسته و یا گرفتار دغدغه های شخصی و شغلی خود میباشد و یا آنکه از دست کسی عصبـانـی اسـت، زمان مناسبی برای این کار نمیباشد.

۱۰- او را دستپاچه نکنید: شما ممکن است بخواهیـد پیـشنـهاد خود را برای جهانیان فریاد بزنید و یا حداقل برای همسایگان مجاور خود! امـا مـراقب باشیـد اشـتـیاق بـی حد شما کار دستتان ندهد. اگر وی شخص درونگرا بوده و از آن که مـرکز تـوجـه دیـگـران واقع گردید بیزار میباشد، بهتر است این کار را بطور خصوصی با وی در میان بگذارید.

۱۱- انتظار همه نوع پیشامدی را داشته باشید: صـرفنـظر از هـمـه نقشه ها و طرح ریزی ها، امکان دارد امور دقیقا آن طوری که شما و یا وی تصور میکردید پیـش نرود. خود را برای واکنشهای احتمالی آماده کنید.او مـمکن است دستپـاچـه شـده و یا هیجان زده گـردد و یـا آن که کاملا آرام و بی تفاوت باقی بماند. وی ممکن است بگوید: ”بله-خیـر” و یــا ”شاید”. شمـا مـمکن است تصور کنید وی را کاملا می شناسید امـا از پـیـش داوری و آنکه پاسخ وی چگونه خواهد بود پرهیز کنید چون ممکن است مایوس گردید.

۱۲- اگر پاسخ وی منفی بود مایوس نشوید: هـمـواره احـتـمال آن کـه وی ”نه”بگوید وجود دارد. اما دلسرد نشوید با او صحبت کنید و علت عــدم آمـادگـی وی را جـویا گردید. وی ممکن است تـنـها بـه زمـان بـیشتـری نـیـاز داشتـه بـاشـد و یا آن کـه اصلا وی دختر مناسبی برای شما نباشد. اگر این طور باشد بهتر است همین حالا پی بـه آن بـبـرید تا آنکه پس از ازدواج.

۱۳- خیلی زود و یا خیلی دیر پیشنهاد ندهید: زمـان معـیـنـی برای پیشنـهاد ازدواج وجود ندارد اما بهتر است پس از تنها گذشت ۲ هفته از آشنایی خـود بـا وی پـیشـنــهاد ازدواج ندهید! زمان پیشنـهاد ازدواج هنـگامی اسـت کـه شـمـا بـــرای مــدتــی کافی به یکدیگر متعهد شده باشید. همچنین زیاد وقت را تلف نکنید شجاع باشید و حـرف دلتان را بزنید. اگر هم خیلی هم کمرو می باشید، می تـوانـید پیــشنهاد خود را در قالب نامه برای دختر مورد علاقه خود ارسال کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نویسنده : mohammad

عکاس کانادایی «جف فرایزن» با قرار دادن یک قطار اسباب بازی «استریملاینر» مدل 1955 در مناظر مختلف تصاویر زیر را خلق کرده که در روز های اخیر هزاران بار در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است، این عکاس به خاطر ابتکارات جالب خود در عکاسی تا به حال چندین جایزه متفاوت را از آن خود کرده است.

 

عکس جالب

عکس جالب

عکس جالب

عکس جالب

عکس جالب

عکس جالب

عکس جالب

عکس جالب

عکس جالب

عکس جالب

عکس جالب

عکس جالب


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نویسنده : mohammad

 

هنرنمایی با سوزن و تیغ

چه کسی می داند که یک سری سوزن کوچک و بیهوده که تنها برای درست کردن لباس هستند یا حتی سوزن های کوچک که تنها برای آمپول زدن استفاده می شوند، بتوانند روزی تبدیل به یک مدل چشم نواز گردند؟

“دامین هرست” هنرمندی است که با استفاده از سوزن های جراحی، سوزن بخیه، تیغ، قلاب های ریز و دیگر موارد جراحی یا سوزن های خانگی 17 شهر را به طور کامل شبیه سازی کرده است که از میان آن ها می تواند به نیویورک، پکسن، مسکو، لندن، پاریس و … اشاره کرد.

او مدل های جالب خود را برای شرکت در یک مسابقه هنری در برزیل آماده کرده است و برای ساخت هر کدام از آن ها چندین ماه زمان صرف کرده است. در این مدل های سعی شده تا جزئیات تا حد امکان رعایت شود و حتی بعضی خصوصیت های شهرها نیز در آن رعایت شده است.

این فرد که به عنوان ثروتمندترین هنرمند دنیا شناخته می شود پیش از این نیز دست به کارهای جالب زده بود که مهمترین آن ها پوشاندن جمجمه انسان با الماس های گران قیمت بود. در ادامه می توانید تصاویر جدیدترین هنر او را مشاهده نمایید.

      شهری از جنس سوزن و تیغ damien-hirst-cityscapes شهری از جنس سوزن و تیغ damien-hirst-cityscapes9 damien-hirst-cityscapes5 شهری از جنس سوزن و تیغ damien-hirst-cityscapes3


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نویسنده : mohammad

مهمترین جشن کشورهای مسلمان

 
عید فطر مهمترین عید مسلمانان در کشورهای مختلف به حساب می‌آید و به همین خاطر مردم‌ کشور‌های مختلف جشن‌های خاص خود را برای فرارسیدن این عید دارند. عید فطر آن‌قدر مهم است که در برخی کشورها مهمترین جشن سال است و هیچ مناسبتی مهمتر از آن برای مردم وجود ندارد.

ترکیه

در این کشور با جمعیت اکثریت مسلمانان عید فطر از هر جشنی حتی آمدن سال جدید هم مهمتر است. برای عید فطر سه روز تعطیلی عمومی در نظر گرفته شده است. برای روزهای عید رسم است که مردم بهترین لباس‌های خود را می‌پوشند،به دیدن دوستان و آشنایان می‌روند و به اعضای خانواده خود شیرینی می‌دهند. روز عید از دو روز دیگر مهمتر است. همه اعضای خانواده در این روز صبح زود از خواب بیدار می‌شوند تا با بهترین لباس‌های خود برای نماز عید به مساجد بروند. رسم است که مسلمانان این کشور پس از بوسیدن دست راست اعضای سالخورده خانواده و گذاشتن آن روی پیشانی خود عید را به آنها تبریک می‌گویند.

مصر

در این کشور هم برای عید سه روز جشن و تعطیلی بر قرار است. بعد از نماز عید فطر مسلمانان یک خوراکی مخصوص می‌خورند و پس از آن اعضای خانواده،دوستان و همسایه‌ها شروع به تبریک عید به یکدیگر معمولاً با گفتن «عید مبارک» می‌کنند. دیدن دوستان و بستگان معمولاً در روز اول تمام می‌شود و در دو روز تعطیلی دیگر مصری‌ها به مسافرت،پارک،سینما و تفریحات دیگر همراه با خانواده می‌پردازند. شهر‌بازی‌ها و پارک‌ها معمولاً در این این سه روز تعطیلی پر از بچه‌هایی است که لباس‌های جدیدشان را پوشیده‌اند. بچه‌ها از بزرگترها پولی را به عنوان عیدی می‌گیرند که در روزهای عید برای خودشان خرج کنند.
مصری‌ها غذاهای زیادی در روزهای عید درست می‌کنند اما مهمترین مورد آن شیرینی به ناک «کاک» است که در داخل آن مغزهای آجیل وجود دارد و رویش خاک قند پاشیده شده است. شیرینی‌ فروشی‌های مصر از چند روز قبل از عید برای خرید شیرینی غلغله است.

پاکستان

در این کشور روز عید با پوشیدن لباس‌های تازه و رفتن به نماز فطر شروع می‌شود. پرداخت فطریه برای رسیدگی به فقرا از کارهایی است که اکثر مردم آن را حتماً انجام می‌دهند. سه روز در پاکستان برای عید تعطیل است و جشن‌های مختلفی توسط نهادهای متفاوت در این کشور برگزار می‌شود. مردم تلاش می‌کنند تا با دستگیری از فقرا کاری کنند که کسی در روزهای عید ناراحت و افسرده نباشد. به همین خاطر پس از نماز عید فطر مردم به مراکز خیریه و یتیم‌خانه‌ها می‌روند تا کمک‌های خود را اهدا کنند. در مسیر بازگشت به خانه پدر و مادرها برای خوشحال کردن بچه‌ها برایشان شیرینی و بادکنک‌های رنگی می‌خرند. صبحانه عید در پاکستان ویژه و همراه با شیرینی‌های مختلف است اما شیر خرما برای پاکستانی‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

عربستان سعودی

در عربستان برای عید فطر جشنی طولانی و مفصل برپاست. آداب و رسوم عید در هر منطقه متفاوت است اما به طور معمول مردم این کشور خانه‌های خود را بر عید فطر تزئین می‌کنند. در روز عید و پس ازنماز بچه‌ها در مقابل اعضای بزرگ‌تر خانواده صف می‌کشند تا یکی یکی عیدی خود را بگیرند. بسیاری از فروشگاه‌ها در این کشور به مشتری‌های خود هدیه می‌دهند. مرد این کشور همچنین به عنوان یک رسم تبریک گفتن به افراد غریبه را انجام می‌دهند. در این کشور معمول است که در روز عید حتی در پشت چراغ قرمز افراد شروع تبریک گفتن عید کنند یا به بچه‌ها کادویی بدهند. در برخی مناطق هم خانواده‌های برنج و مایحتاج دیگر را می‌خرند و به صورت ناشناس پشت درهای خانه افراد کم‌توان قرار دهند. در برخی محله‌ها هم مردم فرش‌ها بزرگ را در خیابان‌های می‌اندازند و هر خانواده غدایی را با همسایه‌ها خود تقسیم می‌کند.

افغانستان

«عید مبارک،نماز و روزه‌تان قبول» در روز عید فطر در افغانستان از همه شنیده می‌شود. بعد از نماز عید فطر بزرگترها به کوچکترها عیدی می‌دهند و بازارها در این کشور حسابی برای خرید عید شلوغ است. دید و بازدید از بستگان مرسوم است و بچه‌ها با دست پر از شیرینی و عیدی از خانه‌های اقوام باز می‌گردند.

چین

در این کشور حدود ۱۸ میلیون مسلمان زندگی می‌کنند. با وجود شرایط سخت این اقلیت جشن عید فطر برای آنها اهمیت ویژه‌ای دارد. در مناطق مسلمان نشین از جمله سینکیانگ این روز تعطیل است. پس از نماز عید رفتن به مزار افراد فوت شده خانواده مرسوم است. مسلمانان قبر بستگان خود را تمیز می‌کنند و برای آمرزش آنها قرآن می‌خوانند.

مالزی

در مالزی، عید فطر بیشتر به نام‌های هری رایا و یا عیدالفطری خوانده می‌شود. هری رایا در لغت به معنی « روز جشن» است؛ و برای اشاره به عیدهای اسلامی چون عید فطر و عید قربان به کار می‌رود.
معمولاً در شب پیش از عید فطر، خانواده‌های مالایی، به ویژه زنان خانه دار به تهیه غذاها و شیرینی‌های سنتی مخصوص این عید می‌پردازند. از مهم‌ترین این غذاها، رندانگ است که از گوشت گاو و مرغ پخته شده در شیرنارگیل درست می‌شود. دیگر غذای سنتی مخصوص عید فطر، کتوفات است که از برنج پیچیده شده در برگ خرما تهیه می‌شود.در طول عید فطر، مرسوم است که مالایی‌ها لباس‌های سنتی و محلی را می پوشند؛ لباس سنتی مردان باجوملایو و لباس سنتی زنان باجوکورونگ یا باجوکبایا خوانده می‌شود. همچنین در بین مردان و زنان مسلمان مالزی مرسوم است که شال‌های سنتی موسوم به سونگت را در روزهای عید فطر بر شانه‌های خود بیندازند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نویسنده : mohammad

جاسازی موبایل در معده

 

زندان محلی است که بسیاری از وسایل در انجا ممنوع است و زندانی ها حق داشتن آن را ندارند. موبایل نیز در این میان از جمله همین وسیله های ممنوعه است.

چندی پیش در یکی از زندان های سریلانکا اتفاقی جالبی رخ داد که همه مسئولین زندان را متعجب کرد. در یکی از گشت های سلولی یکی از زندانی ها موبایلی را در شکمش مخفی کرده بود که البته با زنگ خوردن آن همه متوجه موبایل شدند.

جاسازی موبایل در معده + عکس

این زندانی 58 ساله قبل از اینکه بخواهد موبایل را در شکمش قرار دهد فراموش کرده بود آن را خاموش کند یا در حالت سکوت قرار دهد. مسئولین زندان با متوجه شدن این قضیه او را به بیمارستان فرستادند.

او پس از یک عمل جراحی بهبود یافت و پس از دو روز استراحت در بیمارستان بار دیگر به زندان فرستاده شد تا تصمیمات نهایی جرم او گرفته شود. این فرد که نامش نیز مشخص نشده است هنوز حرفی از نخوه وارد کردن این تلفن به بدنش نگفته است.

جاسازی موبایل در معده + عکس

البته پزشکان با بررسی راه های تنفسی و گلوی او فکر می کنند این تلفن همراه با فشار وارد و از راه دهان وارد معده او شده باشد.بررسی های این پرونده همچنان در جریان است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نویسنده : mohammad

چگونه شوره سر را درمان کنیم؟

 

شوره سر hair

شوره سر شما ممکن است خفیف یا بسیار شدید باشد. بنابراین ممکن است، با رعایت چند نکته موفق به درمان شوره سر شوید. ولی در برخی مواقع، شوره سر می‌تواند نشانه یک مشکل اساسی باشد.

به گزارش آلامتو به نقل از آرمان، شوره سر شما ممکن است خفیف یا بسیار شدید باشد. بنابراین ممکن است، با رعایت چند نکته موفق به درمان شوره سر شوید. ولی در برخی مواقع، شوره سر می‌تواند نشانه یک مشکل اساسی باشد.

چگونه شوره سر را سریعا درمان کنیم

معمولا به پوست سر خود توجه نمی‌کنیم، مگر اینکه مشکلی داشته باشد. برای مثال وقتی که سر شوره می‌زند و دچار خارش و پوسته پوسته شدن ناشی از آن می‌شود، به محض ظاهر شدن این علائم، دلیلی می‌شود برای فکر کردن. در واقع تحقیقات اخیری که توسط بنیاد پوست انگلیس انجام شده است، نشان می‌دهد، یک سوم از مردم به دلیل مشکل شوره سر از حضور در اجتماع پرهیز می‌کنند. لذا متخصصان چند توصیه علمی برای نگهداری از موهایتان و سلامت نگهداشتن پوست سرتان دارند، تا شما در هر موقعیتی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

زمان بیشتری برای شامپو کردن بگذارید

کسانی هستند که چند روز به حمام نمی‌روند، اما به محض ظاهرشدن پوسته بر روی سر شان بیش از حد معمول برای حل این مساله دوش می‌گیرند. در موارد خفیف، یک قاعده برای خودتان بگذارید، به این معنا که درحالی که موهایتان را تمیز نگه می‌دارید، حواستان به حفظ تعادل پوست سرتان هم باشد. از شامپوی Anti-Dandruff استفاده کنید. در مواردی که شوره‌ها بیشتر هستند، از شامپوهای DHS Zinc استفاده کنید. این شامپوها سطح بالاتری از روی را شامل می‌شوند که، در کنترل مشکل شما بسیار خوب عمل می‌کنند. البته که تنها اینکه کف شامپو، زمان بیشتری روی سرشما بماند باعث درمان شوره سر شما نمی‌شود، اما کمک زیادی می‌کند. البته بسته به نوع پوست سر شخص برای افراد مختلف متفاوت است، اما هر نوعی که باشد اگر به دلیلی منظم شسته نشود، مانند اکستشن، بافت، استفاده از کلاه گیس (به‌ویژه بدون تمیز کردن پوسته سر) اغلب می‌تواند باعث شوره سر شود.

تمرین یوگا

شوره سر را به لیست طولانی از بیماری‌هایی که ما می‌توانیم استرس را در ایجاد آنها مقصر بدانیم، اضافه کنید. طبق آخرین تحقیقات بودن در یک فضای ذهنی منفی می‌تواند باعث بدتر شدن بیماری‌های پوستی شود، این قانون شامل مشکلات پوست سر هم می‌شود. کمک گرفتن از ورزش یک راه ثابت شده برای از بین بردن استرس شماست، تا شما را آرام کند. این کار همانطور که روی حالت شما تاثیر دارد بر روی شوره سر شما هم تاثیر دارد.

مراقب رژیم غذایی خود باشید

همانطور که خوردن غذاهای متعادل به تنهایی کمک نمی‌کند، تا شما وزن متعادلی داشته باشید و نیاز به ورزش کردن هم دارید. همچنین ورزش کردن می‌تواند به طرز شگفت انگیزی شما را در حفظ سلامت سر و موهایتان کمک کند. در رژیم غذایی خود چربی‌های بد به‌ویژه شکلات و لبنیات را کاهش دهید. مواد غدایی که چربی بیشتری دارند، شوره سر را هم تشدید می‌کنند. به رژیم غذایی خود استفاده از مواد غذایی که ویتامین B (کمبود آن باعث ایجاد شوره می‌شود) دارند و غذاهایی که چربی‌های خوب دارند، مانند سبزیجات سبز رنگ، حبوبات و پروتئین، را اضافه کنید.

محیط زندگی خود را در نظر بگیرید

درحالی که شوره می‌تواند نتیجه خشکی پوست سر باشد، آب و هوای مرطوب هم می‌تواند باعث خراب شدن موی وسط سر شما شود، زیرا گرما و رطوبت باعث تعریق و درنهایت چرب شدن پوست شما می‌شود، که باعث می‌شود مو نیاز به شستشوی بیشتری داشته باشد. آن روی سکه هم این است که، زمستان و آب وهوای خشک باعث کم آبی بدن می‌شود، که استفاده از ماسک‌های پوست سر مانند ماسک روغن زیتون می‌تواند به سادگی مشکلات کوچک پوست سر را حل کند.

پوست سرتان را ماساژ دهید

شاید شما بدانید که ماساژ صحیح چه محاسنی می‌تواند برای بدن شما داشته باشد. پوست سر شما نیز اگر از شوره آزرده باشد، می‌تواند از مزایای ماساژ بهره مند گردد. از روغن‌های طبیعی مثل نارگیل، بادام وجوجوبا (درختچه‌ای است که بومی برای بیابان سونورا است، و در موهاوی و باخا کالیفرنیا، بیابان آریزونا، کالیفرنیا، و مکزیک یافت می‌شود)، با قطره چکان یا قلموی رنگ مو مستقیما به پوست سرتان بزنید و به آرامی ماساژ دهید. این درمان آرامش بخش، به ازبین رفتن پوسته‌های سر و تسکین پوست سرتان کمک می‌کند. فقط مراقب باشید که پوست سرتان را خراش ندهید یا خیلی محکم ماساژ ندهید.

آزمایش خون بدهید

در برخی مواقع، شوره سر می‌تواند نشانه یک مشکل اساسی باشد. مانند کمبود ویتامین یا مشکل سیستم ایمنی. آخرین تحقیقات نشان می‌دهد که، شوره سر می‌تواند نشانه پسوریازیس پوست سر (بیماری پوستی مزمن خودایمنی است. این بیماری هنگامی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی بدن سیگنال‌های اشتباهی می‌فرستد. این سیگنال‌ها باعث افزایش سرعت چرخهٔ رشد سلول‌های پوست می‌شود؛ یعنی افزایش بیش از حد سلول‌های پوستی از میزان ریختن آن‌ها. پسوریازیس مسری نیست) باشد. اگر شرایط بهتر نمی‌شود یا حتی بدتر می‌شود، شما باید با یک متخصص صحبت کنید تا بتواند یک تشخیص قطعی درباره شرایط شما داشته باشد. تجویز آزمایش خون توسط متخصص به دلیل اختلالات موجود، می‌تواند شما را در کشف علت این شوره‌ها کمک کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نویسنده : mohammad

1. ‏Paterswolds Meer‏ – هلند ‏

این دریاچه در جنوب غربی شهر ‏Gtoningen‏ در هلند قرار دارد. در حالیکه در تابستان این دریاچه برای ریلکس کردن و ‏تفریحات تابستانی معروف است و مردم در آن به قایقرانی می پردازند، در زمستان یک منطقه عالی برای اسکیت روی یخ است. ‏این صحنه ی یخی زیبا در فصل زمستان همیشه تعداد زیادی بازدید کننده را به سوی خود می کشاند که علاوه بر اینکه به روی ‏یکی از زیباترین دریاچه ها قدم می زنند بلکه به تفریحات زمستانی نظیر اسکیت روی یخ نیز می پردازند. ‏ ‏ ‏

معرفی 10 دریاچه یخی زیبا در دنیا (+عکس)

‏2. ‏Superior‏ – ایالات متحده آمریکا

دریاچه سوپریور بزرگترین دریاچه آب شیرین در دنیاست که در آمریکای شمالی و مرز بین کانادا و آمریکا قرار دارد. زمانیکه ‏دمای هوا پایین می آید این دریاچه یخ می زند و این امکان را بوجود می آورد که به روی سطح آن راه رفته و غار یخ جزایر ‏Apostle‏ را ببینید. همه چیز در این غار یخ می زند از ساختار بیرونی و درونی گرفته تا آبشارهایی که داخل غار قرار دارند. ‏همین مساله صحنه زیبا و منحصر به فردی را ایجاد می کند. فرصت تماشای این غارهای یخی زیبا یکی از نادرترین فرصت ‏هایی است که رخ می دهد. ‏ ‏ ‏‏‏‏

معرفی 10 دریاچه یخی زیبا در دنیا (+عکس)

‏3. دریاچه میشیگان – ایالات متحده آمریکا‏‏‏‎

این دریاچه بزرگ در زمستان پایین ترین سطح دما را تجربه می کند و شروع به یخ زدن می کند و صحنه های زیبایی را تولید ‏می کند و مجسمه های یخی زیبایی در این دریاچه ساخته می شود. از فعالیت های زمستانی مهمی که در این دریاچه رخ می دهد ‏بازی هاکی روی یخ و اسکیت را می توان نام برد. ‏‏ ‏

معرفی 10 دریاچه یخی زیبا در دنیا (+عکس)

‏‏4. اونتاریو ، کانادا

دریاچه اونتاریو یکی از پنج دریاچه بزرگ در آمریکای شمالی است که در شهر اونتاریو ، یکی از بزرگترین شهرهای کانادا ، ‏قرار دارد. این دریاچه هم محل تجمع تعداد زیادی از مردم و توریست ها در فصل گرم تابستان است و بسیاری از گرما به این ‏دریاچه رو می آورند. هر چند در زمستان کاملا متفاوت است و تبدیل به محلی یخ زده برای برف بازی می شود.‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏

معرفی 10 دریاچه یخی زیبا در دنیا (+عکس)

‏5. ‏Prags‏ – ایتالیا

این دریاچه محلی رمانتیک برای عشاق در تابستان به شمار می رود و در فصل زمستان با یخ زدن سطح دریاچه بیشتر برای ‏افرادی که به دنبال تفریحات مهیج هستند مناسب است. این دریاچه محلی آرام است که بین کوهستان قرار گرفته است بنابراین این ‏منطقه نه تنها برای اسکیت و برف بازی مناسب است بلکه طرفدارای کوهنوردی در فصل سرد زمستان را نیز به سوی خود می ‏کشاند. ‏‏ ‏ ‏ ‏

معرفی 10 دریاچه یخی زیبا در دنیا (+عکس)

‏6. آبراهام ، کانادا ‏‏

‏آبراهام یک دریاچه مصنوعی است که محیطی آرام و ریلکس کننده دارد که در فصل زمستان این آرامش چند برابر نیز می شود. ‏معمولا در فصل سرد زمستان دمای این منطقه به زیر 30 درجه سلسیوس می رسد که منجر به یخ زدن این دریاچه بزرگ می ‏شود. اما یخ زدگی این دریاچه تصویری متفاوت دارد. وقتی که دریاچه یخ می زند دایره های حباب شکل یخی منحصر به فردی ‏تولید می کند که از اعماق دریاچه به روی آب می آیند. گفته می شود این حباب های یخی از گاز متان قابل اشتعال تشکیل شده اند ‏که در نتیجه ی تجزیه باکتری های اعماق آب از مواد آلی آن ایجاد می شوند. در هر حال هر چه که هست تصویری را ایجاد می ‏کند که یکی از پدیده های زیبای طبیعی در فصل زمستان است. ‏‏‏

معرفی 10 دریاچه یخی زیبا در دنیا (+عکس)

‏‏7.‏Druzhby‏ – قطب شمال ‏‎

‏‏این دریاچه در دورترین نقطه زمین و در جایی که همیشه یخبندان است وجود دارد، شاید فکر کنید یخ زدن یک دریاچه در قطب ‏شمال امری عادیست ، ولی این دریاچه زمانیکه یخ می زند با تصویری که ایجاد می کند تبدیل به یکی از عجایب زیبای طبیعت ‏می شود. زمانی که دریاچه یخ می زند سطح آن را اشکال یخی منحصر به فردی پر می کند که همانند گل های یخ زده می مانند ، ‏همچنین همانند دریاچه آبراهام حباب های یخی نیز تشکیل می شوند. ‏‏

معرفی 10 دریاچه یخی زیبا در دنیا (+عکس)

‏8.‏‎ Baikal‏- سیبری ‏‏‏‏‏‎

دریاچه بایکال با عمق 1642 متری عمیق ترین دریاچه در جهان است و زمانیکه یخ می زند یکی از جذاب ترین صحنه های ‏طبیعی را دارد. این دریاچه همچنین یکی از قدیمی ترین دریاچه های جهان است که عمر آن حداقل به 25 میلیون سال پیش می ‏رسد. سطح یخی این دریاچه به قدری مقاوم می شود که امکان رانندگی روی آن نیز وجود دارد. ‏‏

معرفی 10 دریاچه یخی زیبا در دنیا (+عکس)

‏‏9. ‏Chaqmaqtin‏ – افغانستان ‏‏‏‏‏‏‏‎

این دریاچه در میان کوهستان پامیر قرار گرفته و چند رودخانه نیز از آن تغذیه می کنند.‏‎ ‎‏ در فصل سرد زمستان این دریاچه یخ ‏می زند و محلی برای تردد حیوانات و سفر مردم از منطقه ای به منطقه دیگر می شود. پامیر منطقه ای است که در آن مردم ‏محلی همچنان زندگی سنتی خود را حفظ کرده اند. ‏ ‏ ‏ ‏‏

معرفی 10 دریاچه یخی زیبا در دنیا (+عکس)

‏10.‏ Namtso‏ – تبت – چین ‏‏‏‏‏‎

دریاچه ای که در کوهستان هیمالیا قرار دارد ، این دریاچه در منطقه ای دور افتاده قرار گرفته است . در قرن های گذشته زمانیکه ‏این دریاچه یخ می زد ، مسافران و زائران زیادی از طریق این دریاچه به جزایر وسط آن می رفتند. هر چند امروزه انجام این کار ‏از طرف دولت چین ممنوع اعلام شده است. تبت علاوه بر منحصر به فرد بودن منطقه ای دور افتاده نیز می باشد اما دیدن این ‏مناظر زیبا در این منطقه ارزش دارد. ‏‏‏ ‏ ‏‏

معرفی 10 دریاچه یخی زیبا در دنیا (+عکس)


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید